Forum Polish Negative Forum Strona Główna

 REGULAMIN FORUM

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Guardian Angel [Vivianne]
No One Can Save Me Tonight



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Samica

PostWysłany: Sob 0:17, 11 Wrz 2010    Temat postu: REGULAMIN FORUM

I. WYMOGI WSTĘPNE:

1. Nieznajomość treści Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
2. Każdy Użytkownik forum ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu i przestrzegać go, co poświadczyć ma podpisem w temacie "Podpisy pod Regulaminem".
3. W przypadku wątpliwości związanych z interpretacją dowolnego punktu Regulaminu, Użytkownik ma prawo zadać pytanie w temacie: „Pytania odnośnie Regulaminu”.
4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie forum. O dokonaniu zmian Użytkownicy zostaną powiadomieni w temacie „Zmiany w Regulaminie”. Użytkownicy zobowiązani są zapoznać się z nimi i do nich stosować.



II. REJESTRACJA I KONTO UŻYTKOWNIKA:

1. W celu założenia konta należy wypełnić formularz rejestracyjny. W formularzu należy podać nazwę użytkownika, prawidłowy adres e-mail, hasło dostępu.
Po wypełnieniu formularza system automatycznie wysyła wiadomość z linkiem umożliwiającym aktywowanie konta. W przypadku nieotrzymania linka aktywującego lub problemów z aktywacją należy skontaktować się z Administratorem forum.
2. Zabrania się rejestracji z adresów: *@*.us, *@*.org, *@*.md, *@*.net, *@*.info...
3. Login nie może zawierać wyrazów uważanych za obraźliwe oraz adresów stron internetowych. Jeżeli Użytkownik zarejestrował taki login zobowiązany jest napisać do Administratora forum o zmianę loginu. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte.
4. W celu zmiany loginu należy skontaktować się z Administratorem poprzez PW (prywatną wiadomość), z uzasadnieniem chęci zmiany.
5. Po założeniu konta należy aktywować je w ciągu 7 dni, inaczej zostanie automatycznie usunięte.
6. Konto, z którego od daty założenia przez okres trzech miesięcy nie był napisany ani jeden post zostanie usunięte.
7. Po aktywowaniu konta Użytkownik zobowiązany jest przedstawić się w temacie „Przywitaj się!” (dział „O nas”.
8. Zabrania się zakładania kilku kont przez jednego Użytkownika.
9. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.



III. ZASADY UŻYTKOWANIA FORUM:


A. Pisanie postów:
1. Użytkownik zobowiązany jest do pisania postów w taki sposób, by były one czytelne dla każdej osoby korzystającej z forum i nie łamały w drastyczny sposób zasad języka polskiego.
2. Należy unikać wulgaryzmów oraz zwrotów i wyrażeń uznanych powszechnie za obraźliwe.
3. Użytkownik zobowiązany jest do pisania na temat. Posty bezsensowne oraz bardzo odbiegające od tematu (tzw. offtop) będą usuwane.
4. Posty krótkie, nie wnoszące nic do dyskusji (np. „hahaha”, „zgadzam się”) oraz posty zawierające wyłącznie emotikony będą usuwane.
5. Zabrania się pisania dwóch postów pod rząd przez jednego Użytkownika. Jeśli Użytkownik chce dodać coś do swojej wypowiedzi zobowiązany jest skorzystać z opcji „Edytuj”.
a. Odstępstwo od tej zasady możliwe jest:
- w przypadku, gdy w danym temacie nie pojawiły się żadne posty przez okres co najmniej miesiąca, a wypowiedź Użytkownika wniesie do tematu nowe spostrzeżenia.
- w dziale „Wywiady”, jeśli tekst wywiadu lub jego tłumaczenia nie zmieści się w jednym poście.
6. Zabrania się umieszczania tego samego posta na kilku różnych forach.
7. Obrazki w postach mogą być dodawane wyłącznie w postaci miniatur lub linków.
a. Odstępstwo od tej zasady możliwe jest w działach:
- „Albumy” – dopuszczone jest umieszczenie w pierwszym poście okładki albumu, nie większej niż 400 x 400 pikseli.
- „Single” – dopuszczone jest umieszczenie w pierwszym poście okładki singla, nie większej niż 400 x 400 pikseli.
- „Wykonawcy” – dopuszczone jest umieszczenie w pierwszym poście JEDNEGO zdjęcia przedstawiającego opisywanego wykonawcę, o maksymalnych wymiarach 500 x 350 pikseli. Pozostałe fotografie należy umieszczać w postaci linków lub miniatur.
- „Zespół” - dopuszczone jest umieszczenie jednego zdjęcia o maksymalnych wymiarach 500 x 350 pikseli w pierwszym poście, w tematach przedstawiających biografie członków zespołu.
8. Sprawy typu „wyślij mi” należy załatwiać poprzez PW (prywatne wiadomości).
9. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
10. Zabrania się odpowiedzi na posty łamiące Regulamin! Posty takie należy zgłaszać Moderatorom forum.

B. Zakładanie tematów:
1. Temat nowego wątku musi być adekwatny do treści w nim zawartej.
2. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane. W razie wątpliwości, skorzystaj z wyszukiwarki na forum, by sprawdzić, czy temat, który chcesz założyć już istnieje.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane lub całkowicie usuwane.

C. Pozostałe zasady:
1. Maksymalna rozdzielczość avatara wynosi 250 x 250 pikseli, a jego rozmiar – 30kb.
2. Obrazek użyty jako avatar nie może zawierać treści nieprzyzwoitych i łamiących prawo.
3. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
4. W podpisie Użytkownika dozwolone jest umieszczenie (do wyboru jedna opcja):
a. jednego obrazka o maksymalnych wymiarach 500 x 200 pikseli
b. jednego obrazka o maksymalnych wymiarach 500 x 100 pikseli oraz pięciu linijek tekstu.
c. dziesięciu linijek tekstu, bez obrazka.
5. Zabrania się prowadzenia prywatnych wojen na forum. Wszelkie utarczki należy załatwiać poprzez PW.
6. Dyskusje dotyczące życia prywatnego członków zespołu nie będą tolerowane, a posty poruszające ten temat będą usuwane w trybie natychmiastowym.



IV. PRAWA I OBOWIĄZKI MODERATORÓW:

A. Obowiązki:
1. Moderatorzy zobowiązani są do bezwarunkowego przestrzegania Regulaminu forum oraz czuwania nad tym, by przestrzegali go pozostali Użytkownicy.
2. Moderatorzy zobowiązani są dbać o ład i porządek na forum.
3. Moderatorzy zobowiązani są pomagać Użytkownikom forum w przypadku zaistnienia problemu oraz odpowiadać na pytania Użytkowników dotyczące forum i jego funkcjonowania.

B. Prawa:
1. Moderatorzy mają prawo usuwać posty niezgodne z Regulaminem bez konieczności powiadamiania o tym fakcie Autorów postów.
2. Moderatorzy mają prawo dać ostrzeżenie Użytkownikowi, który złamał Regulamin. O fakcie tym Użytkownik zostanie powiadomiony poprzez PW.
3. Moderatorzy mają prawo w uzasadnionych przypadkach edytować posty Użytkowników.



V. OSTRZEŻENIA I BANOWANIE:
1. Użytkownik może dostać ostrzeżenie za:
a. jawne i notoryczne łamanie Regulaminu,
b. notoryczne pisanie nie na temat,
c. używanie wulgaryzmów oraz wyrażeń i zwrotów uznanych powszechnie za obraźliwe,
d. brak kultury osobistej, obrażanie innych Użytkowników forum,
e. ignorowanie upomnień i poleceń Administratora oraz Moderatorów forum.
2. Użytkownik, który otrzymał trzy ostrzeżenia, za kolejne złamanie Regulaminu zostanie na zawsze usunięty z forum.






Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 24 lutego 2013 r.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Guardian Angel [Vivianne] dnia Nie 22:22, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Polish Negative Forum Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin